20201 -ի ելքի ու 2022 — ի մուտքի մասին

0

Posted by narinevirabyan | Posted in Ուսումնական նախագծեր | Posted on 22 Դեկտեմբերի, 2021

Ողջույն, ես Նարինեն եմ։ Ես ութ տարեկան եմ։ Ես 4-րդ դասարանում եմ սովորում։ Ես այսօր կպատմեմ իմ մասին։ Ես այս տարի մաթեմատիկայից սովորել եմ վերջից լուծվող խնդիրներ։ Ես մեկ-մեկ դժվարանում եմ մայրենիից։ Ես ընտրությունը ընտրել եմ դիզայն,  գնում եմ ուրախությամբ։ Ես գնում եմ անգլերենի պարապմունք։ Ես պարի եմ գնում և արդեն մրցանակ եմ ստացել։  Մենք մեր դասարանով գնում ենք ճամփորդությունների օրինակ «Արաի լեռ, Կարմիր բլուր, Բուժական»։ Ես ունեմ բլոգ, արդեն բլոգում ունեմ 115 նյութ։ Ես գունավոր թղթերից պատրաստել եմ տոնածառի խաղալիք։ 2021-ին ասում եմ շնորհակալություն, որ այսքան լավն ես եղել ինձ համար, իսկ 2022-ին ասում եմ բարի գալուստ։

Write a comment

Զանցել գործիքագոտուն